Cold as…….


Stiti ce se spune despre tarile nordice? Ca sunt reci. Ca oamenii care traiesc acolo sunt la randul lor reci. Ca daca soarele nu isi arata razele, inseamna ca acel pamant nu are rost sa fie locuit. Si totusi acestea sunt cele mai bogate tari, cu un nivel de trai dublu decat in tarile calde.V-ati intrebat vreodata de ce in aceste tari reci oamenii sunt mai rai? De ce in cele mai aride pamanturi oamenii sunt saraci dar buni?Eu prefer o tara calda decat o tara rea.Prefer sa mananc o paine uscata decat icre negre sau somon iar mintea flamanda material . Problema noastra a oamenilor este ca ne dorim sa fim rai, sa strangem bani, sa nu ajutam pe nimeni, chiar sa ne laudam cu rautatea pe care o avem in suflet si in minte.
Nu stiu daca am reusit sa ma exprim si sa las mesajul pe care il doream dar poate piesa asta ma poate ajuta.(ascultati versurile) Dedicatia este pentru cine se simte…

This entry was posted in alba iulia, amsterdam, SHOT, show and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to Cold as…….

  1. cristean says:

    Pentru cine-i melodia?

  2. dirijer says:

    Pt cine se simte….
    :))

  3. cristean says:

    cacat. eu tocmai m-am intors din norvegia. si mi-a placut. da’ mesajul nu-l inteleg. da’ nu pot sa nu-l iau personal. de-asta te intreb.

  4. dirijer says:

    AAAA,,,, Nu e personal, stai linistit…

  5. dirijer says:

    Desi acum, recitind postarea asta , mi-am dat seama ca am scris ca un pocait deala infantil…dar nu la asta ma refeream.

  6. dirijer says:

    Ti-am lasat commentu doar sa se vada care din noi e mai cioban…. Fatalaule..:)))

Leave a Reply

